Paloma Support

Vilka betalningsalternativ finns det för eventet?

Det finns flera olika betalningssätt i Magnet uppdelade i Fakturabetalning och Direktbetalning.

Fakturabetalning

Fakturering (egen hantering) – Läs mer
Fakturera med Billogram – Läs mer

Direktbetalning

Payson (Betala via Bank, Kort eller Faktura) – Läs mer
Swish Handel – Läs mer
PayPal – Läs mer

1) Klicka på huvudfliken Betalningsalternativ. Där kan du välja bland de aktuella betalningsalternativ som Paloma erbjuder. Under respektive flik finns information om till exempel tillkommande faktureringskostnader eller kortavgifter.

2) Under respektive event kan du sedan välja bland de olika betalningsalternativ du har aktiverat.

3) Högst upp kan du ställa in Förvald betalning. Här väljer du vilket av betalsätten som ska vara förinställt för den som bokar. Exempel: ange Swish som förvald betalning om du föredrar att ta emot betalning via Swish, men även erbjuder kortbetalning. Den som bokar kan själv byta till något av de andra betalsätt du erbjuder på betalsidan.

Paloma erbjuder bara de olika betalningsalternativen, vi har inte support på inställningar som krävs från respektive part.
Vid frågor gällande 
biljettförsäljning, eventuell återbetalning etc, vänligen kontakta ansvarig person för eventet.